2015年6月6日 星期六

六月聚後感 (繩藝)

六月的聚會順利舉辦完了。

聚後感是百味紛陳。

不快的,另紙別書。

在這裡講一些我開心的,當天參加的朋友仔都開心的事。

其實我想搞一個繩藝班,有系統地搞,給一些時間我想一下,因為我都想學呀。

有興趣的就留意我地來緊gathering 的時間啦。

不另收費,也不會要求你們自備駁剪的,放心。

好似以下的 Rope Bra,就這樣影下來,有點浪費,真係可以再好一點來well present 它。



還有以下這些,完全可以做一個特輯啦




最後當然有搞笑版最靚既豬腩肉啦

即場還表演神奇肚皮舞,將Coin 夾上夾落,(其實最後還是要工作人員逐格放上去。)






看完人造gif圖之後,大家快D跟吳X希一齊叫:好犀利呀! 點解既? 好犀利呀! 點解既? 點解會錦既?

要順次序先至似架喎,知道嗎?















沒有留言:

張貼留言